Tuesday, July 12, 2011

styczen 2011.
marzec 2011.
 kwiecien 2011.

lipiec 2011.
no..to byl taki maly przegladzik..progresik chyba jest?;> 
chyba kreska mi sie troche zmienia...nie wiem czy na lepsze.chyba tak.ale nie mi to oceniac.
uwielbiam rysowac konie.<3 ten styczniowy jednak troche krzyw..trzeba bylo posluchac i poprawic kiedy sie dalo.:| trudno...wszystkie..no prawie jada do Warszawy juz w czwartek.;d  a mi pozostaje trzymanie kciukow, jak sie nie dostane to przynajmniej wszystkie prace spowrotem dostane...zawsze cos.;d nigdy nie jest za pozno, zeby sie z tego wszystkiego wycofac...ale nie..tego chyba ja nie powiedzialam.;d
a tak pozatym to nienawidze jak w ksiazce jest tak:"Kochankowie najpewniej się nie przyznają, wiedząc, że oni również straciliby głowy. Chyba że..." albo "Dlaczego pytasz? Czy Boros dopuścił się jakiejś zdrady? – Nie – odpowiedziała. Ale Osney się dopuścił."/ ~George R. R. Martin Uczta dla Wron
Jaki plan?! jaka zdrada?! no ej to ie fair.chce wiedziec a tu mi rozdzial o Brienne daja, o jakims Psie i Meribaldzie.>> no co to ma byc?! ja chce rozdzial o Cersei.! no dobra.przestaje sie bulwersowac.;d i zostawiam was z..a to zobaczcie sobie sami | a raczej posluchajcie.;> | See ya!:D

4 comments:

  1. przepiękne! aaaaa kocham fleetwood mac!!!! :D obserwuję :)

    ReplyDelete
  2. Wonderful drawings! I love horses!

    ReplyDelete